sobota 25. dubna 2015

Skicář 17. týden

Sliby se mají plnit nejen o Vánocích, zní v nějaké reklamě. A tak jsem opravdu dodržela slovo a ve středu vyrazila ze spolužačkou do ZOO. Při té příležitosti jsem si pořídila permanentku na rok. Ano, jde to i v ZOO! Opravdu se to vyplatí vzhledem k tomu, že v sezóně se člověk plácne přes kapsu a za studentské vstupné zaplatí 110Kč. Já tam budu každý týden, kvůli studování zvířat na diplomku. To by se mi diplomka pěkně prodražila:-)
Musím se zas do skicování zvířat vžít. Přece jen, než se oko a ruka zkoordinuje. Zvířátka byla neposedná a já se měla co ohánět abych si zapamatovala pohyby a polohy. Proto skici nejsou žádná sláva, ale snaha byla.
A hlavně bylo skvělé počasí!  Odpočinula jsem si a zároveň tvořila. A hladila jsem rejnoky.
Doporučení na závěr: Až budete mít depresi, bude vám smutno, zajeďte do Lešné hladit rejnoky! Lepší než antistresové míčky.






Žádné komentáře:

Okomentovat